NOVAS‎ > ‎

I OBRADOIRO DE SOPRO (5º E.I)

publicado a la‎(s)‎ 26 nov. 2018 14:00 por Pepe Lijó Pose   [ actualizado el 26 nov. 2018 14:19 ]
    O xoves 22 de novembro realizamos o “I OBRADOIRO DE SOPRO DO BAYÓN” no que participaron os familiares dos nenos e nenas de 5º E.I, sendo  guiados polos alumnos e alumnas deste curso.
A importancia do sopro para a linguaxe:
   Nos rapaces e rapazas menores de sete anos os exercicios de sopro ademais de axudar a controlar a respiración, axudan a adestrar os músculos que participan na fala. O obxectivo non é só que o rapaz ou rapaza aprenda a soprar, senón tamén que aprenda a controlalo e a modular ben a súa saída pola boca, acadando unha pronunciación voluntaria e consciente.


Actividades do “I OBRADOIRO DE SOPRO”:
  • Pásame a bola: por parellas e mediante o sopro, pasarse bolas de diferentes tamaños uns aos outros.
  • Quen fai a pompa mais grande?: nunha mesa impregnada de auga con xabón, soprar por unha palliña ata formar pompas.
  • Burbullas e máis burbullas: practicar as diferentes intensidades de sopro  empregando un vaso con auga e pallas de diferente lonxitude.
  • Sopra e sopra ata chegar á meta: manter unha carreira de coches pequenos impulsados por sopridos ata chegar á meta.
   Agradecemos a participación tanto dos nenos e nenas que amosaron interese, responsabilidade e un comportamento inmellorable, coma aos familiares dos que nos sorprendeu e agradecemos enormemente:
  • A asistencia, facendo un esforzo por estar na actividade e acompañar aos nenos e nenas que non tiñan familiares porque non lles foi posible acudir,sentimos non facelo nun horario no que puideran acudir todos e todas. Asegurámosvos que estiveron arroupados e pasárono moi ben. 
  • A participación nos xogos e a ilusión transmitida aos rapaces e rapazas.
  • A paciencia en cada actividade, a colaboración nas mesmas e ,sobre todo, o feito de manter un ambiente alegre e divertido durante todo o taller.
   Queremos amosar o noso agradecemento e alegría polo resultado do noso primeiro “Obradoiro de sopro” e garantir que fixemos autocrítica coa intención de aprender e corrixir  dos  erros cometidos.

E aquí vos deixamos un vídeo coa presentación da actividade. Moitas grazas.